Jakość świadczonych usług telekomunikacyjnych

dane za I półrocze 2016 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 68 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,63 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,87%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 20,3 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 4,6 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 19,5 ms
Raport przygotowany dla pakietu 20/4 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



dane za II półrocze 2015 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 59 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,74 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,81%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 20,7 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 4,5 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 9 ms
Raport przygotowany dla pakietu 20/4 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



dane za I półrocze 2015r i II półrocze 2014r obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07" Pliki do pobrania.
Jakość usług I półrocze 2015r
Jakość usług II półrocze 2014r


Krótko o Nas

Sat Film

SAT FILM od początku funkcjonowania jest w ścisłej czołówce telewizji kablowych w Polsce. Wśród setek podobnych firm należy do elitarnej grupy kilku, które stosują najnowocześniejszą technologię.

Komunikaty

12
Kwi2017

Nowe kanały i nowa lista kanałów!

Z dniem 10 maja...

24
Lut2017

Nasz punkt sprzedaży na Placu Grodzkim

Miło nam poinformować, że...

04
Maj2016

Wybierz e-Fakturę albo płacisz więcej

Szanowni Państwo! W związku z...

30
Mar2016

Tańszy roaming w Unii Europejskiej

SAT FILM Sp. z...

Kontakt

 87-800 Włocławek

 ul. Hutnicza 20

 54 236 74 12

 Fax: 54 236 95 35

 biuro@satfilm.pl